PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Monday 18 February 2013

DS Najib Dilayan Buruk Di Restoren, Diperlakukan Pakar Superimpose


Berita kemasukan 100 ahli kumpulan bersenjata di pesisir pantai Lahad Datu Sabah adalah cerita sama yang diulang untuk menimbulkan suasana panik di kalangan rakyat, kata Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua.

“Setiap kali pilihan raya, tiba-tiba kumpulan pengganas seperti ini muncul.

“Dulu Al-Maunah, lepas tu ada pula kumpulan militan Malaysia yang ditangkap bersama reformis. Kemudian kata kita (Pakatan Rakyat) guna keganasan untuk rampas kuasa,” katanya dalam ceramah Pakatan Rakyat di Bandar Baru Sentul, semalam.

Ahli Parlimen Batu itu mengulas isu kumpulan bersenjata di Lahad Datu sejak 14 Februari lalu yang didakwa pewaris ‘Sultan Sulu’ dari selatan Filipina dan mahu ‘merampas’ semula Sabah. 

Baca seterusnya di sini http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2013/02/umno-dalang-kumpulan-bersenjata-di.html

Gambar yang ditokok tambah yang menjadi modal pakatan pembangkang.

Ini gambar asal di laman web MNLFNET.com

Paling menarik gambar di bawah. Gambar yang menjadi modal pembangkang kaitkan DS Najib dengan kes pembunuhan Altantuya. Sebelum ini bukankah Tian Chua sendiri telah mengaku yang dia membuat superimpose gambar tersebut? 


Apasal DS Najib tu nampak begitu besar sampaikan badan dia dah nak sebesar meja? Kesian DS Najib, Tian Chua 'bagi' dia duduk di atas kerusi kanak-kanak gamaknya kat restoren tu. Hahaha..budak sekolah pun sekali tengok dah tahu gambar tu tak betul. 

Tak hairanlah KL hampir tenggelam oleh ramainya manusia berotak kuning semasa Bersih 3.0.

Sememangnya diorang ni sangat berniat jahat. Kenali pakar superimpose terhebat abad ini.


sk : kena banyak belajar lagi la kerja-kerja seni halus ni...

1 comment:

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...