PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Thursday 14 February 2013

BiaDAP!!! Orang Melayu Kuat Sabar, Tapi Jangan Selalu Cabar



Makin menjadi-jadi pula orang-orang Cina (golongan Cina yang tak pernah pandai hormat orang lain terutamanya Melayu, Islam dan negara Malaysia ini dari dulu sampai sekarang) ni mencabar kesabaran orang-orang Melayu bila mana mencetuskan bermacam-macam hal sensitif. Lepas tu dengan mudahnya pula memohon maaf. Ingat semudah itu sajakah? Jangan selalu naikkan darah orang Melayu, buruk padahnya kelak. Dah selalu sangat buat hal diorang ni.

Masih ingatkah pada Cina di Pantai Hillpark, Bangsar yang menghina laungan azan kerana kononnya mengganggu ketenteraman awam? Masih ingatkah pada budak-budak Cina yang membuat vandalisme ke atas masjid di Negeri Sembilan? Semuanya lepas tu dengan selambanya meminta maaf. Baiknya orang Melayu ni. Tapi jangan selalu dicabar wa cakap lu maaa.. 

Masih ingatkah pada budak Cina kurang ajar tak reti bahasa di KFC i-City kira-kira setahun lalu? Hahh bila dah sampai kena penendang macam tu baru dia tahu. Jangan nak salahkah orang pula bila dah jadi macam tu.


Terbaru kes si biadap Leong Pei Koe ni pula yang menunjukkan isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong.

ISYARAT LUCAH BERMAKSUD RAJA KITA BODOH, RAJA KITA TAK PAKAI BAJU (BAYANGKAN RAJA PERMAISURI KITA TANPA BAJU), RAJA KITA PEMALAS, RAJA KITA KOTOR, RAJA KITA PENIPU, RAJA KITA BUSUK, RAJA KITA PEROMPAK (SAMA SEPERTI KATA-KATA LIM KIT SIANG MENUDUH RAJA-RAJA KITA LANUN)...isyarat Lucah juga bermaksud Raja kita tak solat, Raja kita gila seks, Raja kita letaknya di bawah kasut! Inilah maksud tersirat di sebalik isyarat lucahnya itu. 

Dipetik dari MyMassa. Selanjutnya baca di sini http://mymassa.blogspot.com/2013/02/jika-di-indoneisa-dia-akan-dipenggal.html

sk : apa budak-budak Cina 'belajar' kat sekolah aliran Cina?

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...