PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Thursday 21 February 2013

Benci Laungan AZAN, TEMBAK Surau!!! Kafir Harbi Makin MELAMPAU



Tanpa diduga, lewat petang semalam, seorang pembaca kami (yang kami percaya mempunyai hubungan dengan pihak berkuasa) telah mengirimkan kepada kami email istimewa yang mempunyai maklumat ekslusif berhubung kejadian di atas. Mungkin bagi kebanyakan orang, kejadian di atas mungkin satu kemalangan yang tidak disengajakan, yang mungkin juga berpunca daripada perbuatan anak-anak muda yang nakal.
Namun inilah kebenarannya:
Orang bukan Islam yang tinggal di Taman Aman Perdana (terletak di sempadan DUN Sementa dan Meru - pecahan kaum M: 50%, C: 45%, I: 5%) yang merupakan kawasan elit dan separuh elit tidak setuju dengan laungan azan subuh dari surau taman tersebut. Tindakan pertama mereka pada Januari yang lalu adalah dengan memberi amaran agar memperlahankan laungan azan pada waktu subuh namun tidak di endahkan oleh pengerusi surau tindakan seterusnya dengan menabur paku di pintu pagar masuk ke surau dan kejadian terbaru pada 18.02.2013 Isnin selepas solat magrib sebutir peluru telah di tembak hala ke surau dan menembusi dinding cermin surau dan terkena pada rehal yang di susun di dinding tersebut dan di hadapan rehal itu adalah isteri kepada bekas ketua polis negara Tun Bakri Omar dalam keadaan jemaah kelam kabut untuk melihat apa yang berlaku, satu lagi das tembakan di lepaskan dan mengenai cermin tingkap surau, selang beberapa minit di lepaskan satu lagi das tembakan dengan menggunakan peluru penabur ke arah surau tersebut.. tiada yang cedera dalam kejadian tersebut.. satu laporan polis telah di buat oleh pengerusi surau dan pihak forensik IPK Selangor telah datang untuk menyiasat kejadian tersebut. Walaupun surau tersebut mempunyai 6 unit cctv tetapi tidak dapat melihat mereka yang melakukan perkara tersebut.
Berdasarkan kepada maklumat di atas, kita pastinya dapat meneka siapa yang menjadi dalang dalam kejadian di atas bukan?!! Nampaknya mereka kini bukan setakat berani memperlekeh agama dan bangsa kita, malah semakin tidak takut untuk MEMBUNUH, lebih dahsyat, ketika sedang beribadat pula!


sk : memang kurang ajar...

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...