PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Tuesday 12 February 2013

Amoi Punya Pasal, Nafsu PAS Mencanak, Tapi Takdak Telur


Dato' Sri Najib selalu diserang dan ditohmah oleh puak-puak pencacai PAS kononnya tak pandai jaga anak bini, sebabnya isteri sendiri pun tak bertudung atau menutup aurat kepala, bagaimana nak jadi pemimpin terbaik. Pemikiran tahap paling bawah betul puak-puak ni. Nak kata bodoh nanti marah pulak, tapi itulah tahapnya nak buat macam mana kan.

Kesian Najib, walaupun telah berusaha bersungguh-sungguh membangunkan, memakmurkan serta meletakkan negara ini di tahap yang terbaik dalam semua segi, malah banyak yang sudah terbukti berjaya dan 'janji ditepati' namun segalanya tidak dipandang langsung apatah lagi nak berterima kasih. Semuanya gara-gara isteri Najib tak bertudung litup.

Lain pula ceritanya dengan seorang lelaki ni, walaupun dia pelakon porno terhebat, peliwat handalan, penipu, kuat temberang bermodalkan air liur semata-mata, penyokong Yahudi Zionist Israel, penyokong seks bebas, penyokong pluralisma, penyokong LGBT, sokong kalimah Allah digunakan penganut agama lain dan segala macam yang lain yang boleh memberi kerosakan kepada akidah dan negara, namun beliau disanjung tinggi dan dijulang-julang. Sebabnya isteri dia bertudung litup, anak perempuan dia juga bertudung litup.

Paling teruk ialah pencacai-pencacai PAS sendiri. Sibuk canang isteri orang tu tak tutup aurat isteri orang ni tak tutup aurat tapi sewenangnya pula, dengan selambanya pula membiarkan rumah Allah yang suci dimasuki oleh kafir dengan tidak menutup aurat pun. Kalau tutup aurat sekalipun kafir tetap kafir, tak boleh masuk juga. Bukan kali pertama, dahulu pun ada juga kafir betina yang selamba masuk ke dalam masjid, lepas tu siap bersenam robik di laman masjid lagi.

Apakah tidak ada walau seorang pun yang kuat untuk menegah atau menasihati supaya perkara ini tidak berlaku? Lemah sungguh PAS. Bila dengan kafir semua pakat kecut telur.

Paku dulang 'telur' serpih, mengata orang dia yang lebih. Inilah perangai pencacai-pencacai PAS. Teringat dialog P.Ramlee dalam filem Tiga Abdul "haa..yang tua nak mampos tu adalah pencacai pengangkat najis..." Kesian PAS. 


sk : kalau tak bertudung litup, ekonomi negara tak membangun, negara tak pesat berkembang...kahkahkah 

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...