PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Monday 18 February 2013

HEBAT!!! BUKAN Anwar, BUKAN Hadi, BUKAN Guan Eng, TAPI Nizar Bakal PM Ke-7???

Gaya seorang pemimpin hebat...

Dia ni memang pemimpin yang hebat, paling penting berani. Siapa yang berani derhaka kepada Sultan Perak? Siapa yang berani cemuh Sultan Johor? Hanya dia. 

Jika diteliti apakah dia lebih pakar dalam putar belit, lebih bermuka tebal, lebih pandai membuat lawak, lebih cekap mewujudkan perpecahan ummah dan sebagainya berbanding Anwar, apatah lagi Hadi atau Guan Eng??? Jika benar, eloklah bagi dia saja jawatan PM tu andai pembangkang menang PRU13. Meroyan tak dapat jadi MB pun tak habis-habis lagi. Kesian. 

Begitu bersusah payah dia 'naik turun' Bukit Aman dan Mindef. Bekerja keras sungguh dia. Pendedahan selanjutnya baca di sini http://mymassa.blogspot.com/2013/02/fuckatan-semakin-terdesak-mbnizar.html


sk : meloya satu badan kalau selalu layan Ngok ni...

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...