PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Tuesday 19 February 2013

Cina Pun TOLAK, DAP Memang Tak Boleh Pakai!!! NEPOTISME, RASISME!!


Bukan semua orang Cina sokong DAP. Bagi orang Cina yang tahu dan faham falsafah pembentukan negara ini sejak merdeka dahulu, mereka memang akan menolak DAP sebaliknya akan berpegang kepada Perlembagaan dan prinsip-prinsip dalam Rukunegara, prinsip-prinsip perpaduan dan saling hormat-menghormati sebagai sebuah keluarga besar dalam Malaysia.

Sebaliknya politik DAP adalah politik kebencian yang membelakangi falsafah pembinaan negara ini. Ia harus ditolak oleh rakyat berbilang kaum di negara ini.

Tak hairanlah Ahli Parlimen (Bebas) Wangsa Maju, Wee Choo Keong pun menolak DAP. Katanya kecenderungan pemimpin parti cauvinis Cina itu mempersoalkan sensitiviti kaum lain perlu dilihat sebagai petanda mereka langsung tidak memperjuangkan agenda penyatuan kaum.

Politik kebencian DAP perlu ditolak

Menurut beliau lagi, selama 25 tahun pernah bersama DAP, parti itu tidak membawa makna nama demokrasi langsung sebaliknya hanya NEPOTISME dan RASISME. Apatah lagi hendak perjuangkan agenda kepelbagaian kaum. 

Katanya lagi, Kalimah Allah dijadikan modal politik DAP untuk meraih undi saja. Rakyat perlu sedar kerana DAP sanggup berbuat apa saja demi untuk berkuasa. 

Begitu juga pihak yang menggunakan pengaruh asing untuk memuaskan nafsu politik masing-masing serta ingin mempromosikan Arab Spring di negara ini harus ditolak kerana tidak membawa sebarang manfaat kepada negara yang telah sedia makmur dan harmoni.

Kita teruskan hidup berharmoni dan TOLAK gaya POLITIK KEBENCIAN DAP.

Cina pun tolak DAP, PAS apa cerita? Nik Aziz apa cerita? Penyokong-penyokong PAS apa cerita? Kalau sekarang pun dok membontot DAP je, sampai ke sudahlah PAS akan menjadi pencacai pengangkat najis DAP.


..sepak sepak saja ini bolooo punya bulan!!!

sk : "hahh...yang tua nak mampos tu pencacai pengangkat najis..." - Tiga Abdul.

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...