PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Sunday 14 April 2013

Usah Hinakan Diri Sendiri, Jangan Salah Memilih #PRU13 #Pengundi Atas Pagar


Pemimpin-pemimpin PAS kini mula pening kepala bagaimana untuk menyelamatkan Setiausaha Agung mereka. Strategi dan alasan-alasan penafian yang power perlu digunapakai segera. Manakala para penyokong yang fanatik dan taksud seperti biasa akan menidakkannya sedaya yang boleh.

Tentera-tentera maya pembangkang juga akan dikerahkan (walaupun sebelum ini tersentot telur mereka semua - tergamam gamaknya) untuk menyerang balas membuat penafian demi penafian tanpa melupakan strategi lapuk mereka iaitu menyalahkan orang lain, semestinya BN/UMNO.

Kepada seluruh penyokong pakatan pembangkang (dan juga kumpulan atas pagar), SK cuma nak lontarkan satu persoalan saja, tak susah.

Bilamana korang serang DS Najib ada skandal dengan Altantuya, berbuih-buih mulut korang mengiya dan menyokong. Pernahkah korang tengok video DS Najib dengan Altantuya? 

Atau paling cikai pun gambar mereka berdua dalam keadaan yang menimbulkan syak? (kecuali gambar superimpose tak menjadi yang Tian Chua buat tu). Pernah??? Tak pernah kan.


Tapi pernahkah korang tengok video seks 'Tok Sheikh' balun pelacur Cina??? (tak termasuk kes-kes balun lubang belakang). Tentulah pernah kan. Dan yang terbaru, tentu korang dah tengok aksi 'berdengus macam kerbau' Stopa Ali dengan seorang perempuan, kan??? 

Ini belum termasuk lagi video/gambar bagaimana seorang perempuan menghisap 'aiskrim' Azmin Ali, aksi Elizabeth Wong 'pemilik hutan simpan' dengan seorang lelaki Melayu, aksi perbualan lucah melalui telefon MatSabun dengan Normah dan paling cikai moral pakatan pembangkang ni khususnya PKR ialah video melancap depan laptop.




Jadi, jelas dan terang sudah siapa (pihak) yang sepatutnya kita pilih dan meletakkan harapan. Apakah kita nak serahkan negara ini kepada golongan yang gila seks dan tidak bermoral sama sekali? 

Atau kepada pihak yang kononnya memartabatkan Islam sedangkan agama Islam disalahgunakan untuk kepentingan parti, dan ada kalangan pemimpin mereka yang tidak memperlihatkan perilaku/peribadi seorang Muslim sejati pun?? 

Apakah begitu hina, keji dan bodoh pemikiran dan penilaian kita ini untuk memilih sehinggakan pihak yang jelas 'kotor' sebagai pemimpin kita? Fikir dan fikirlah baik-baik.


Kalau yang pernah tengok, tahulah. Yang belum tengok, terpulanglah. Tapi kepada pencacai-pencacai pembangkang, sedaya boleh mereka akan mencari dan berusaha untuk tengok. 

Tapi masalah mereka yang dah taksub dan seperti zombie pakatan pembangkang ni, mereka akan telan semuanya bulat-bulat walaupun pahit sangat dan selepas itu menyatakan bahawa semuanya adalah tidak benar, fitnah dan salah BN/UMNO. 

Itu adalah skema jawapan atau trademark tetap mereka ini.

Jenis yang pencacai dan pentaksub, biarlah memang tak boleh diselamatkan lagi dah. Cuma kepada golongan atas pagar, anda nilailah sendiri secara matang dan berhemah. Masa depan negara sememangnya terletak di tangan anda semua. 


SK : lu pikirlah sendiri....

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...