PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Monday 10 December 2012

PANAS!!! Sikit Masa Lagi Boleh Tengok 'BLUE FILM' Di Mana-Mana

Sikit masa lagi mungkin gambaran seperti di atas adalah pemandangan biasa di Malaysia. Anda suka?

Agenda untuk memberi kedudukan istimewa dan mengiktiraf golongan lahanat Lesbian, Gay, Biseksual, Transgender (LGBT) ini masih merupakan antara senjata utama puak-puak Fuckatan terutamanya DAP dan PKR serta NGO-NGO berkaitan dalam rangka menjahanamkan kehidupan harmoni di Malaysia. Golongan muda-mudi adalah merupakan sasaran utama untuk 'dikorbankan' apatah lagi jika mereka ini adalah belia-belia yang sentiasa sukakan keseronokan semata-mata, mudah dihanyutkan kerana ingin bebas dan tiada atau kurang didikan agama.

Perkara ini perlu ditentang habis-habisan. Atas kesedaran itulah Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia (JMM) telah mencetak, menerbitkan serta mengedarkan risalah yang menerangkan tentang bahayanya LGBT ini jika terus dibiarkan.

Baru-baru ni SK juga mendapat risalah ni dan eloklah dikongsi bersama untuk kita sama-sama sedarkan diri di samping terus berjuang menentang agenda menjijikkan yang dibawakan oleh pihak-pihak yang suka main tahi "main belakang" ni.





Jika LGBT ini tidak ditentang maka adengan seks bebas sangatlah bebas dan berleluasa. Sifat malu sudah tidak ada lagi kerana golongan ini semuanya jenis yang tak tahu malu. Maka adengan-adengan seperti di bawah ini mungkin akan kita lihat setiap masa dan di mana-mana saja di Malaysia. SK sendiri pun tak sanggup nak tengok, terpulanglah kepada anda semua.





Memang macam binatang golongan-golongan ni, patutlah dilaknat oleh Allah SWT. Kalau tidak ditentang, sedikit masa lagi beginilah landskap sosial dan budaya di Malaysia. Sanggupkah anda? Lindungilah anak-anak kita. Tak taulah kalau ada orang yang suka macam ni. Anda suka?

Tentang LGBT...Tendang pendokong-pendokong LGBT.

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...