PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Wednesday 20 March 2013

Giliran Muka Papa Gomo Pula Akan Tersiar Dalam Surat Khabar



Lepas ni gambar kepala PapaGomo pulak lah yang akan keluar dalam surat khabar. Hebat mu Gomo. Kali ni Gomo sudah sebaris dengan mereka-mereka yang hebat yang sentiasa menjadi ketakutan kepada umat tersesat dari zaman Nabi Lut ini.

Gomo disaman RM100 juta, tapi 'benda' yang berada dalam tangan Gomo kini pasti nilainya lebih besar dari nilai saman tersebut. Hanya permohonan maaf dan penarikan saman yang ditunggu oleh Gomo. Kalau tidak...


Cucuh jangan tak cucuh Gomo...

Dato Sri Anwar Ibrahim, 6 hb Febuari 2013 berlokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1 pagi rakaman aksi Dato Sri membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah juga berada di tangan saya. Saya merasakan bahawa Dato Sri tahu apa yang akan berlaku jika Video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nyata dalam pekara ini.

Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatahlagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Dato Sri dan saya rasa Dato Sri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa Menantu Dato Sri yang akan membawa Dato Sri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan.

Pendedahan mengenai moral Dato Sri saya lakukan demi rakyat Malaysia. Seharusnya Dato Sri berundur dari pentas politik dengan kadar segera demi menjaga maruah keluarga Dato Sri terutama Wan Azizah yang sudah begitu lama menahan azab dengan kegiatan tak bermoral Dato Sri.

Nak tahu lebih lanjut kisah menarik ini sila baca di sini http://www.papagomo.com/2013/03/saman-homoseksual-rm-100-juta.html


Kepada Gomo, kami sokong lu bro. Ini kali baru kena buku dengan ruas. Ini manusia yang macam mana entah boleh tersesat dari zaman Nabi Lut timbul di zaman kita ni tidak harus diberi muka lagi, seluruh rakyat Malaysia (kecuali MACAI-MACAI) dah muak sangat dah dengan isu dan perangai manusia 'berkepala dua; kepala atas gila temberang, kepala bawah gila lubang' ni.

Macai-macai waktu ini tentunya masih ramai yang terkedu, tapi kalau dah macai tu macai lah juga. Telan macam telan telur 'kemuruk', walaupun busuk telan tetap telan.

Walau apa yang terjadi, kebenaran (video) itu wajib dipertontonkan kepada umum seluruh rakyat agar memberi kesedaran dan iktibar. Tidak timbul lagi soal menjaga maruah seseorang kerana orang tersebut pun sememangnya sudah lama mati maruahnya.

Semoga Gomo dalam keadaan selamat dan sentiasa dipermudahkan.

SK : jangan lama-lama sangat peram video tu Gomo...

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...