PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Tuesday 19 March 2013

Malaysia Dalam Bahaya, Andai Pencacai Semakin Gila

Kenapa Malaysia mungkin akan berada dalam keadaan bahaya? Jika diserang, kita mampu melawan dan menyerang balas seperti tragedi di Lahad Datu. 

Musuh-musuh seperti di Lahad Datu mudah kita tumpaskan, musuh luar. Yang menjadi bahaya ialah adanya musuh-musuh dalam yang cara serangannya bukan secara gerila tapi 'menyerang minda-minda penyokong sehingga menjadi gila'.


Negara Barat yang jauh lebih terbuka pun tak sanggup menjadikan manusia tidak bermoral sebagai pemimpin. 



Inilah buktinya apabila minda-minda sudah ditawan, menjadi sawan dan juga gila. 



Kebanyakkan kes anjing gila, anjing tersebut ditembak atau dibunuh saja. Tapi bagi manusia-manusia yang berminda gila, mereka harus ditolak dan tidak layak berada dalam masyarakat yang hidup berlandaskan moral dan etika yang tinggi.


Nampaknya, gelaran 'macai' memang selayaknya untuk mereka. Lebih sedap lagi jika ditambah 'macai gila'.


Walau apapun agama dan ikutan kita, walau apapun bangsa dan keturunan kita, ayuh kita tolak manusia bernafsu binatang (ermm..binatang pun takda yang sontot belakang) dan juga pencacai-pencacai gila daripada terus mengganggu gugat serta mengkucar-kacirkan kesejahteraan rakyat yang hidup penuh aman damai di negara ini. 

Ayuh sama-samalah kita.

SK : masih terbau tengit bau ketiak...hakkk tuihhhh haram jadah sungguh..


No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...