PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Saturday 12 January 2013

#KL121 Pengarah Filem Lucah Akan Turun Membuat Penggambaran


Himpunan puak-puak pembangkang esok bakal meriah dan penuh berwarna-warni, ada merah, ada oren, ada hijau, ada kuning dan macam-macam lagi. Apa yang membuatkannya meriah esok kerana pasti akan ada satu produksi filem 'dewasa', senang cerita filem lucah atau filem 'blue', yang akan melakukan penggambaran mereka. Pengarah filem lucah ni memang cukup terkenal, dia pun pelakon hebat..selain krew-krewnya juga memang hebat di ranjang.

Jadi, kepada pencacai-pencacai esok kalau nak beraksi lucah ke, nak menyondol-nyondol ke, nak meramas-ramas ke, nak hentam belakang ke depan ke semuanya boleh esok. Lagipun hangpa semua kan menyokong amalan pluralisme dan juga seksualiti merdeka. Jadi esok adalah harinya. Tapi jangan lupa, kena ikut arahan Tuan Pengarah dulu, ikut betul-betul.

Abby Aba..aba..aba..apa ke namanya minah tu, mungkin akan disontot, diramas, diraba petang esok. Sesiapa juga yang nak beraksi dengan minah ni, esok hangpa berebutlah pakat-pakat hentam sampai lunyai. Bila lagi nak merasa kan???

Tudiaa...Pengarah filem lucah yang hebat.

sk : jangan hangpa sontot Polis sudahlah....

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...