PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Thursday 18 April 2013

Kakak-Kakak PAS Mula Meroyan, Kesian

 

Beginilah tahap pemikiran cetek dan sempit kakak-kakak (Muslimat) PAS. Nampak je lemah-lembut dan manis, tapi apa boleh buat kan... Kalau abang-abang PAS macam badut sarkas menfitnah, mencarut, mencaci di atas pentas ceramah, kakak-kakak PAS pun taknak lah mengalah. Beginilah jadinya. Kepala otak dah jatuh ke kepala lutut.

Boleh kakak-kakak PAS mengesahkan gambar di atas? Di mana berlaku dan siapa orangnya yang menjadi mangsa ular sawa tu? Melayu kah dia, Islamkah dia, Cina kah dia atau wanita UMNO kah dia? Atau dari kalangan kakak-kakak PAS sendiri kah, mungkin jubah hijaunya telah tertinggal dalam perut ular? Boleh jelaskan?

Kalau tak boleh jelaskan, lain kali jangan cakap atau tulis yang membolehkan orang berkata bodoh kepada kakak-kakak. Takpa kalau tak boleh jelaskan hal gambar di atas. Gambar-gambar di bawah menerangkan keadaan sebenar di mana tahap pemikiran kakak-kakak PAS.


Wahh..mesranya kakak PAS memeluk pelaku sumbang/penzina, siap menangis lagi mempertahankan 'kawan kafir'nya. Perkara yang jelas lagi terang bercanggah dengan Islam ditolak mentah-mentah.

 
Manisnya kakak-kakak PAS bersama 'kawan kafir' mereka yang terang-terang menghina Islam, yang terlibat memurtadkan kaum seagama seIslam mereka, yang menganjur kebebasan beragama, kebebasan seks dan sebagainya. Tak tahukah mereka? Tahu tapi buat-buat tak tahu. Mereka begitu bangga malah mengagung-agungkan musuh Islam ini. Pemikiran kakak-kakak PAS memang hebat.

 

Nah...akhirnya sampailah kakak PAS kita ke tahap ini. Tahap tertinggi hasil 'hubungan haram' dengan kafir harbi. Tinggal lagi tak tanggal purdah/jubah dan hanya berkemban dengan bendera DAP saja. Syabas kakak-kakak PAS kita.

Kata pepatah; jatuh bangunnya seseorang lelaki itu adalah kerana adanya wanita di belakangnya yang sentiasa memberi semangat.

Ada juga benarnya pepatah tu. Tapi dengan PAS ia sedikit lain kerana semakin sesatnya pemimpin-pemimpin dan penyokong-penyokong jantan dalam PAS hari ini turut mengheret sama kakak-kakak PAS untuk turut tersesat sekali. 




Yang ni pulak macam mana? Macam kenal...hebat. Kakak-kakak PAS memang hebat.



SK : kakak-kakak PAS semua 'mencari redha Allah'...mudah-mudahan mendapatkannya.

1 comment:

  1. entah kat mana pemikiran matang mereka, gila taksub puak2 ni...pelik betul aku. entah apa yg ada dalam kepala hotak diorang ni.
    tapi percayalah, PAS akan semakin hancur kerana mempermainkan agama Allah, menjual agama dan memusihi saudara seagama.

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...