PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Tuesday 16 April 2013

DAP Punya Pasal, PAS Sanggup Jadi Keldai Dan Longlai

Lokasi : Perlis

SK tak sangka perkara semacam ini pun boleh berlaku. Apa tindakan PAS Perlis melihat keadaan ini? Tidak terasa apa-apakah? Kalau penyokong-penyokong PAS sendiri yang pasang bendera rakan harbi mereka itu, memang terbukti penyokong-penyokong tegar PAS sudah tidak kisah tentang Islam, nak jadi apa pun lantaklah. Atau pun sudah tidak terasa lagi di hati mereka (Nur) tentang Kalimah Allah (Allah Maha Besar) itu.
Kalau pun bendera harbi itu dipasang oleh harbi sendiri, tidak adakah orang-orang PAS yang perasan atau peduli? Mengapa di situ (papan tanda itu) yang harbi laknatullah pilih untuk gantung 'batang' mereka? Itulah simbolik untuk PAS (pengecut dan bacul). 

Kesian sungguh kepada PAS. Sedih melihat PAS hari ini. 


SK : tak sungguh tak kata...parti ahli sesat.

No comments:

Post a Comment

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...