PEDOMAN

Sabda Rasulullah S.A.W : "Tunggu saat kehancurannya, apabila amanah itu disia-siakan". Para sahabat serentak bertanya, "Ya Rasulullah, apa yang dimaksudkan menyia-nyiakan amanah itu?" Nabi S.A.W menjawab, "Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggulah saat kehancurannya". - Hadith Riwayat Bukhari.

Friday 12 April 2013

PANAS!!! #PRU13 Pakatan Pembangkang 'KUAT' SEKS. Siapa Lebih POWER??



Dua aksi di atas, siapa yang paling hebat..paling power? Anda jawablah sendiri. Sila buat undian anda, hijau atau biru laut yang lebih power.
Kepada penyokong-penyokong Pakatan Pembangkang terutamanya PAS, cepatlah cari dan kumpul segala alasan demi alasan  untuk mempertahankan perkara ini bahawa ianya tidak benar sama sekali.

Allah Maha Berkuasa. Satu persatu ditunjukkan kebenaranNya.

Ternyata bapak jantan hijau kat atas tu telah terpengaruh dengan iklan-iklan 'KUAT' yang banyak terdapat di blog-blog pembangkang dan juga dalam Haramkah.

............................................

Ringkasan Kes.
Pada 11/4/2013 jam lebih kurang 0745 hrs semasa pengadu bersama-sama KPL/S 14656 sedang menjalankan Tugas Rondaan MPV Kawasan pentadbiran Balai Polis Kg.Raja Besut Terengganu telah terima arahan daripada Bilik Gerakan IPD Besut untuk menjalankan pemeriksaan di Kampung Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu kerana terdapat maklumat orang awam menjumpai sampul surat yang mengandungi cakera padat berunsur lucah. Hasil pemeriksaan di hadapan pintu pagar di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Lorong Hidayat Kg.Alor Lintang 22200 Kg.Raja Terengganu telah menjumpai (16) sampul surat berwarna putih dan setiap sampul mengandungi (1) keping cakera padat video gambar lucah. Kemudiannya barang kes di bawa balik ke IPD Besut Terengganu bagi tindakan lanjut.

Siasatan: 
1) MO: Suspek ahli PKR Kuala Terengganu telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.
(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali.
(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' Mustaffa Ali. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.
(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.


..............................................

Petikan dari - HAPRAKNEWS. Saksikan juga video dan gambar-gambat yang lebih jelas di sana.

Khabarnya hari ini (12 April 2013) PAS akan mengadakan mesyuarat tergempar bagi memperhalusi berkenaan isu ini. Apakah lelaki dalam video tersebut akan dikenakan tindakan atau diampunkan dosanya oleh 'Tok Keramat' PAS (kerana dia saja yang berhak ke atas dosa dan pahala, syurga dan neraka orang PAS)?

Sama-sama kita nantikan apakah keputusannya, apakah tindakannya.

Meloya dah aku nak ulas panjang-panjang. 

TOLAK DAP
TOLAK PAS
TOLAK PKR
TOLAK PAKATAN PEMUSNAH AGAMA, BANGSA DAN NEGARA dalam PRU13 nanti.

SK : bapak jantan hijau kat atas tu bernafas macam kerbau...

1 comment:

  1. ada blog pencacai www.amenoworld.blogspot kata perkara (perlakuan seks) ini tak penting..yang penting Umno bangang.

    Tak penting?
    Memang diorang ni takkan terima punya. Betapa teruknya PAS hari ini, apakah mereka ini yang kita harapkan untuk membela agama Islam? Musnahkanlah PAS.

    ReplyDelete

Sebarang komen yang dipaparkan di blog ini adalah menjadi tanggungjawab anda (pengomen) sendiri dan pihak SK tidak bertanggungjawab ke atas setiap satunya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...